Počet osôb
  • 1 osoba
  • 2 osoby
  • 3 osoby
  • 4 osoby
  • 5 osoby

Firemné akcie

Park Hotel Tartuf je ideálnym miestom na organizovanie podujatí ako sú kongresy, konferencie, semináre, školenia, obchodné rokovania, prezentácie, recepcie, rauty, bankety, svadby, oslavy životných jubileí a pod. Priestory hotela vám umožnia usporiadať nielen menšie súkromné akcie, ale aj tie s prívlastkom veľkolepé. Salóniky rôznej veľkosti, reštaurácia s kaviarňou i park vytvoria vhodné prostredie pre malé i mnohopočetné skupiny návštevníkov.

Pre kongresové podujatia hotel poskytuje možnosť prenájmu prezentačnej techniky, kopírovacie a faxové služby. Audiovizuálna technika umožňuje prepojenie miestností prenosom obrazu a zvuku. Samozrejmosťou je bezplatné vysokorýchlostné pripojenie na Internet prostredníctvom Wi-Fi siete.

Prijmite pozvanie a navštívte miesto, kde sa snúbi história, pekné prírodné prostredie s modernou gastronómiou, krásnymi priestormi, kvalitnými službami a skúsenosťami s realizáciou rôznych podujatí. Príďte do Beladíc a presvedčte sa sami.

Park Hotel Tartuf - jedinečné miesto pre vaše firemné a spoločenské podujatia

Táto webová stránka používa cookies

Táto webová stránka používa cookies, aby Vám umožnila čo najlepší zážitok z našich webových stránok. Viac v Pravidlách ochrany osobných údajov.

V poriadku